چادر یک بچه...!!!

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چادر یک بچه...!!!
نویسنده : عرفان قزلباش تاریخ : جمعه 6 دی 1392

  گفتم میدانی چرا چادری شدم؟

  گفت: چه می‌دانم، لابد این‌طوری خوش‌تیپ تری

  گفتم:نه

  گفت: خب لابد فهمیدی این‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً

  گفتم: نه


  گفت: ای بابا! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم

  گفتم: نزدیک شدی

  گفت: آها!! دیدی گفتم همه‌ی قصه‌ها به ازدواج ختم می‌شوند؟ دیدی

  گفتم: برو بابا… دور شدی

  باز گفت: خب خودت بگو اصلاً

 
گفتم:یه جایی شنیدم چادر لباس حضرت زهرا(س) است ....!

خواستم کمی شبیه او باشم و دوستم بدارد....!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عرفانی مي باشد.